Serwisy Wolters Kluwer SA
Nasze strony:
Zobacz film promocyjny

Nasze serwisy

Pokaż

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych to nowoczesny program, w którym znajdziesz wszystkie treści i dokumenty niezbędne w codziennej pracy. Nie musisz już poszukiwać potrzebnych informacji w różnych miejscach – program zawiera nie tylko akty, orzeczenia i komentarze ale również edytowalne wzory dokumentów.

Pomożemy Ci rozwiązać wszystkie zadania wynikające z Twoich obowiązków kadrowo-płacowych!

Więcej informacji
Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Kompendium zawsze aktualnej wiedzy

Kadry

Zarządzanie

Dlaczego warto wprowadzić w organizacji myślenie krytyczne?

08-01-2018
Na Światowym Forum Ekonomicznym opublikowano listę 10 umiejętności niezbędnych do przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Lista obejmuje m.in.: rozwiązywanie złożonych problemów, myślenie krytyczne, kreatywność, ocenę i podejmowanie decyzji. Każda z tych umiejętności mieści się w pojęciu krytycznego myślenia.

Jak uniknąć sporów w pracy? 8 sposobów

07-01-2018
Każdy, kto choć raz trafił w swoim zespole na konfliktowego kolegę, wie, jak bardzo ważna jest odpowiednia reakcja współpracowników. Najgorszym rozwiązaniem jest wchodzenie w słowne utarczki. Spór można natomiast uciąć jednym, odpowiednim zdaniem. Podpowiadamy, jak to zrobić.

Poznaj metody pracy lepsze niż multitasking!

07-08-2017
Polacy to mistrzowie multitaskingu. W pogoni za efektywnością i coraz lepszymi zawodowymi wynikami chcemy robić coraz więcej i to w jak najkrótszym czasie. Polskie organizacje pielęgnują kult wielozadaniowca, jako pracownika idealnego, który dostarcza efekty swojej pracy sprawnie, szybko i w jak najlepszej jakości. Tymczasem najnowsze badania alarmują: Nieustanne przełączanie się pomiędzy zadaniami powoduje co najmniej 40% utratę wydajności, a zdolności poznawcze spadają z poziomu studenta Uniwersytetu do poziomu ośmiolatka. Wskutek ciągłej wielozadaniowości, wspieranej przez pełne bodźców środowisko pracy oraz naszej własnej potrzeby zajmowania się kilkoma rzeczami na raz, możemy tracić nawet 28% czasu dnia pracy. Ile kosztuje to polskie firmy? Jak odbija się na pracownikach? Z najpoważniejszym zabójcą efektywności w pracy – wielozadaniowością - rozprawia się Małgorzata Czernecka, psycholog i ekspert ds. efektywności.

Millenialsi nie idą na kompromisy

28-07-2017
W pracy wysoka pensja to dla nich za mało, millenialsi od przełożonych oczekują motywacji i zaangażowania. Niezwykle ważne są również elementy pozapłacowe - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden. Do 2025 roku 75 proc. pracowników na świecie będą stanowili przedstawiciele millenialsów.

Oderwij swoich pracowników od Facebooka!

28-07-2017
Żyjemy w czasach rozkwitu mediów społecznościowych. Portale takie jak Twitter, Facebook, YouTube czy LinkedIn stają się podstawowymi źródłami informacji, metodą komunikacji, sposobem podtrzymywania relacji interpersonalnych dla wielkich rzesz ludzkich. Dowiedz się, jakimi narzędziami dysponuje pracodawca, który chce uregulować korzystanie przez swoich pracowników z mediów społecznościowych.

Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?

27-07-2017
Dla 67 procent pracowników posiadanie przyjaciela w miejscu pracy oznacza większą satysfakcję zawodową, wynika z raportu opublikowanego przez Ipsos . 55 procent twierdzi, że dzięki przyjaźni z współpracownikiem wykonywana przez nich praca ma większą wartość. A przecież niektórzy twierdzą, że przyjaźń w miejscu pracy jest niemożliwa. Czy na pewno?
1  2  3  4  5    74

Produkty polecane

Zatrudnianie pracowników tymczasowych. Komentarz

W książce w sposób kompleksowy i przystępny przedstawiono zasady zatrudniania pracowników...
Cena: 119.00

Meritum Ubezpieczenia Społeczne 2017 [KSIĄŻKA PAPIEROWA + EBOOK PDF]

Poradnik omawia zagadnienia związane z systemem ubezpieczeń społecznych i świadczeniami...
Cena: 203.92
Promocja: 0.00 zł

Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych

Prezentowany podręcznik w założeniu stanowi kompleksowy obraz dwóch dyscyplin prawa związanych z...
Cena: 79.00